planszówkowe newsy,  wszystkie

Cthulhu Wars – za Przedwiecznymi czai się… Galakta!

https://planszowkiwedwoje.pl/2016/06/cthulhu-wars-za-przedwiecznymi-czai-sie.html

Wydawnictwo Galakta zapowiada akcję crowdfoundingową polskiej edycji gry Cthulhu Wars – olbrzymiej strategii autorstwa Sandy’ego Petersena, osadzonej w świecie opanowanym przez Przedwiecznych bogów z mitologii H. P. Lovecrafta. To ambitne przedsięwzięcie jest pewnym ryzykiem pod względem wydawniczym, dlatego Galakta zdecydowała się po raz pierwszy na wystartowanie z kampanią na wspieram.to. Data rozpoczęcia kampanii została ustalona na II połowę czerwca. Krótki okres od zapowiedzi do startu kampanii wydawnictwo motywuje długim okresem oczekiwania na odpowiedź ze strony wydawcy w sprawie dołączenia do międzynarodowego dodruku gry. Biorąc udział w kampanii będziecie mogli kupić grę w atrakcyjnej cenie. Po zakończeniu akcji gra będzie już dużo droższa – w przyszłym tygodniu na stronie wydawnictwa ma pojawić się więcej szczegółowych informacji. Pierwszą zapowiedź Cthulhu Wars możecie znaleźć na stronie wydawnictwa.

Jeśli zaś chcecie dowiedzieć się więcej o samej akcji, polecamy oficjalne oświadczenie, które wydawnictwo Galakta umieściłona swojej stronie.



O grze:

Cthulhu Wars to przerażająca gra strategiczna dla 2-4 graczy autorstwa uznanego twórcy gier planszowych Sandy’ego Petersena, w której każdy uczestnik rozgrywki pokieruje kultem jednego z Przedwiecznych, znanych z mitologii H. P. Lovecrafta. Przy pomocy tajemnych ksiąg, wynaturzonych stworzeń z innych światów i plugawych rytuałów kultyści graczy będą próbowali przejąć władzę nad światem i pokazać pozostałym bogom, gdzie jest ich miejsce!

Gra rozgrywa się na ogromnej planszy przedstawiającej mapę świata. Każdy z graczy przejmuje kontrolę nad jedną z czterech frakcji, które znajdują się w zestawie podstawowym. Na początku każdej tury gracze gromadzą punkty mocy, które następnie wydają na rozmaite akcje. W ten sposób gracze są w stanie wpływać na sytuację na planszy, rekrutować kultystów, przemieszczać swoje jednostki, toczyć bitwy, przywoływać potwory, wznosić kolejne bramy do innych światów, rzucać zaklęcia czy wreszcie przebudzić swojego Przedwiecznego. Kiedy żaden z graczy nie będzie miał już więcej mocy, faza akcji się kończy i rozpoczyna się kolejna runda. Zwycięstwo należy do tego gracza, który zbierze więcej punktów na torze zagłady. Dodatkowym warunkiem zwycięstwa są okultystyczne księgi zaklęć – do przejęcia kontroli na światem niezbędnych jest sześć ksiąg. Czy jesteś gotowy na zbudzenie Przedwiecznego z martwego snu?

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.