Patroni,  publicystyka

Patronaty: oczekiwania a rzeczywistość

Jakiś czas temu wrzuciłem na fanpage Planszówek we dwoje informację, iż pierwszy raz zagraliśmy w Podwodne miasta pod naszym patronatem (wyd. Portal). Zaskoczył mnie odzew, który wywołał post, bo okazało się, że nie dla wszystkich pojęcie patronatu medialnego jest jasne…

Zacznę więc od definicji.

rodzaj sponsoringu, w którym przedsiębiorstwo z sektora mass mediów (np. telewizja, radio, gazeta, portal internetowy) udostępniają przestrzeń reklamową lub informacyjną na cele promocji podmiotu lub wydarzenia (kulturalnego, sportowego, społecznego). W zamian podmiot patronujący jest promowany w kontekście danego wydarzenia lub w danym podmiocie. Ma możliwość zamieszczania swoich reklam, logotypów itd.

Wikipedia – Patronat medialny

DALSZA CZĘŚĆ WPISU DOSTĘPNA DLA PATRONÓW

Ta treść jest dostępna tylko dla Patronów. Zaloguj się, by wyświetlić zawartość.
Nie masz konta? Zostań Patronem!

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.